" class="part-icon-bars">

Projecte de decret d’ordenació dels ensenyaments de la formació instrumental adreçat a les persones adultes

Consulta pública prèvia del projecte de decret d’ordenació dels ensenyaments de la formació instrumental adreçat a les persones adultes

Fase 2 de 2
Retorn 03/01/2022 - 12/01/2022
Fases del procés

Canvis a "Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}
  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}

Cos

  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
Esborrats
Addicions
  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
Esborrats
Addicions
  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
Autoria de la versió
Avatar: CFA Maria Verdaguer CFA Maria Verdaguer
Versió creada el 21/12/2021 18:11