" class="part-icon-bars">

Proyecto de decreto de ordenación de las enseñanzas de la formación instrumental dirigido a las personas adultas

Consulta pública previa del proyecto de decreto de ordenación de las enseñanzas de la formación instrumental dirigido a las personas adultas

Fase 2 de 2
Retorno 03/01/2022 - 12/01/2022
Fases del proceso

Cambios en "Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}
  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}

Cuerpo

  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
Autoría de la versión
Avatar: CFA Maria Verdaguer CFA Maria Verdaguer
Versión creada el 21/12/2021 18:11