Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu per a l'elaboració del Pla estratègic sobre educació i voluntariat ambiental als Parcs Naturals

Procés participatiu per a l'elaboració del Pla estratègic sobre educació i voluntariat ambiental als Parcs Naturals

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del proceso
Ayuda

Son debates estructurados en torno a políticas públicas para incorporar las voces de la ciudadanía en las decisiones del Gobierno.

Puedes hacer tus aportaciones en línea, asistir a sesiones presenciales o consultar las aportaciones de otros participantes.

Cerrar la ayuda

Acerca de este proceso

Este proceso pertenece a Proceso

El Pla estratègic sobre educació i voluntariat ambiental als parcs naturals vol establir per un període de quatre anys (2018-2021) un seguit d’accions clau amb visió conjunta de tots els parcs per millorar i enfortir els aspectes clau de la gestió d’un parc natural.

Programes i accions de voluntariat ambiental

En aquest àmbit, el repte identificat és:

- Definir i implementar un model de voluntariat per a cada ENP basat en la col·laboració estable amb entitats de voluntariat i que compleixi amb la Llei 25/2015

Per afrontar aquests reptes, quines 3 accions clau hauria d’incorporar el Pla?

(Fes les teves aportacions realitzant un comentari en aquesta pàgina. Per fer-ho enregistra't aquí).

Si vols participar en línia en algún dels altres àmbits d'aquesta proposta o assistir a algún taller presencial per debatre sobre el Pla estratègic, ves a aquest enllaç.


Programes i activitats d’educació ambiental

En aquest àmbit, els reptes identificats són:

- Garantir una oferta d’activitats d’educació ambiental adequada en cada ENP, tant en l’àmbit formal com no formal

- Definir i aplicar eines, criteris i procediments de qualitat, documentació, avaluació i seguiment comuns de les activitats de tots els ENP

- Prèvia avaluació dels recursos pedagògics existents, actualitzar aquells més utilitzats (o més importants) i planificar-ne la creació de nous, a poder ser de manera coordinada

Per afrontar aquests reptes, quines 3 accions clau hauria d’incorporar el Pla?

Departamento Departamento de Acción Climática, Alimentación y Agenda Rural
Dispone de retorno No
Fecha de finalización 9 de octubre de 2017
Referencia: II-PART-2017-09-99

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/educacio-voluntariat-ambiental-parcs/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/educacio-voluntariat-ambiental-parcs/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadísticas

1

Seguidoras

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies