" class="part-icon-bars">

Decideix el futur de l’Alimentació a Catalunya

#ConsellCatalàAlimentació Definició de l'Estratègia Alimentària de Catalunya

Phase 6 of 6
Retorn i tancament 21/10/2020 - 31/12/2020
Process phases

JO_012_Campanyes a les escoles sobre com seguir una dieta 100% vegetariana

17/06/2020 19:42  
Rejected
Realitzar campanyes educatives sobre com seguir una dieta 100% vegetariana i saludable, educant sobre els beneficis per a la salut humana, la natura i els altres animals.

This proposal has been rejected because:

Proposta no incorporada per no estar alineada amb els objectius del PEAC

Related meetings:

Sessió de debat amb joves
11 June 2020
12:30 - 14:00
NOVA DATA! Sessió de debat en línia destinada a les persones joves (menors de 30 anys), per incorporar la perspectiva del jovent en la redacció del Pla Estratègic de l'Alimentació a Catalunya. Es debatrà sobre les línies estratègiques que s'hagin prioritzat en les respostes als qüestionaris. Es partirà del treball realitzat en els últims mesos pels grups d'experts i grups tècnics del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació relacionat amb aquestes línies estratègiques. El treball deliberatiu entre les persones assistents permetrà contrastar i enriquir aquestes propostes d'iniciatives, i elaborar de noves, que es puguin incorporar a l'estratègia alimentària que està en procés de redacció.
Reference: II-PROP-2020-06-78748
Version number 2 (of 2) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/estrategiaalimentacio/f/2818/proposals/78748/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/estrategiaalimentacio/f/2818/proposals/78748/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...