Campanyes de conscienciació dels productes de temporada del nostre país (fomentar el consum de llegums, divulgació dels calendaris de productes de proximitat, receptaris per la ciutadania per reduir malbaratament alimentari iposant en valor el producte i la persona que hi ha al darrera, donar a conéixer el concepte "terroir"/territori)
Sessió en línia per debatre sobre la mitigació i adaptació a l’emergència climàtica (preservant i restablint els recursos naturals), assolir un model alimentari basat en la bioeconomia circular (que garanteixi la sostenibilitat econòmica de tota la cadena alimentària), i orientar el sistema cap a un major grau d’auto-proveïment alimentari.
Es debatrà sobre les línies estratègiques que s'hagin prioritzaten les respostes als qüestionaris. Es partirà del treball realitzat en els últims messos pels grups d'experts i grups tècnics del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació relacionat amb aquestes línies estratègiques. El treball deliberatiu entre les persones assistents permetrà contrastar i enriquir aquestes propostes d'iniciatives, i elaborar de noves, que es puguin incorporar a l'estratègia alimentària que està en procés de redacció.
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"Campanyes de conscienciació dels productes de temporada del nostre país (fomentar el consum de llegums, divulgació dels calendaris de productes de proximitat, receptaris per la ciutadania per reduir malbaratament alimentari iposant en valor el producte i la persona que hi ha al darrera, donar a conéixer el concepte \"terroir\"/territori)"},"title":{"ca":"C1_022_Foment i divulgació del consum de temporada"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
0 comments
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...