Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Decideix el futur de l’Alimentació a Catalunya

#ConsellCatalàAlimentació Definició de l'Estratègia Alimentària de Catalunya

Phase 6 of 6
Retorn i tancament 21/10/2020 - 31/12/2020
Process phases

Els menjadors escolars han de ser un espai pedagògic i no un negoci

07/07/2020 14:37  
Accepted
La revolució de l'alimentació ha de començar per la base, a les escoles i a través de l'educació. No pot ser que a les escoles, l'espai del migdia, que és on es menja i en el que es dedica un terç de l'espai educatiu, no tingui cap mena de planificació pedagògica i que sigui gestionat, la majoria de vegades, per empreses externes que no ponderen l'educació ni criteris d'alimentació saludable i sostenible. El menjador ha de servir per aprendre i per menjar de manera saludable i sostenible.

This proposal has been accepted because:

Proposta ja contemplada en els primers documents de treball del PEAC.

50 Capacitar a la població en relació amb la importància de l'alimentació en la salut individual i col·lectiva i garantir-ne una oferta saludable i sostenible

List of Endorsements

Reference: II-PROP-2020-07-79085
Version number 2 (of 2) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/estrategiaalimentacio/f/2818/proposals/79085/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/estrategiaalimentacio/f/2818/proposals/79085/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings