Projècte de lei de Composicion deth Conselh d'Educacion de Catalonha
#composicioCEC Dusau fasa de participacion ciutadana en Projècte de Lei de Composicion deth Conselh d'Educacion de Catalonha
Quant a aquest procés
Aquest procés pertany a Normativa
L’objectiu d’aguesta consulta, dirigida ara ciutadania, ei arrecuélher aportacions e visions entath desvolopament dera Lei de composicion deth conselh d’Educacion de Catalonha.
Podeu fer les vostres aportacions a través de la pestanya "Propostes" o enviant un correu electrònic a: consellescolarcat.educacio@gencat.cat
L’article 69 dera Lei 19/2014 de transparéncia, accès ara informacion publica e bona govèrn prevedec era participacion dera ciutadania en l’elaboracion d’iniciatiues normatiues, quan, pera importància qu'an o pera matèria que regulen, l’Administracion publica considère apertienta daurir ua consulta ara ciutadania dempús de l’inici dera tramitacion deth procediment administratiu, coma ei en aguest cas.
En aguest moment s’a amiat a tèrme era fasa d’aprobacion deth Conselh Tecnic e s’òbri aguest tramit que permeterà fomentar era participacion e incorporar era vision dera ciutadania ena composicion deth Conselh d’Educacion de Catalonha. Entà per'mor de mandar-mos es prepauses de melhora o quin aute tipe que sigue d’aportacion en relacion damb era consulta, arrebrembatz qu'auetz d’adreçar-vos a l’escartada “prepauses” deth menu superior. Per realizar era prepausa auratz d’èster dada d’nauta en portau.
Era Lei 25/1985, de 10 de deseme, des conselhs escolars, configurèc es organismes de participacion, consulta e assessorament ena programacion generau de l’ensenhament non universitari de Catalonha: eth Conselh Escolar de Catalonha, es conselhs escolars territoriaus e es conselhs escolars municipaus.
L’Estatut d’autonomia de Catalonha de 2006 establís a l’article 131.2.A qu'ei competéncia dera Generalitat “era regulacion des organs de participacion e consulta des sectors afectadi ena programacion de l’ensenhament en sòn territòri”.
Era Lei 12/2009, de 10 de junhsèga, d’educacion regule a l’article 171.1 eth Conselh Escolar de Catalonha (CEC), que definís coma “l’organisme superior de consulta e de participacion des sectors afectadi ena programacion generau de l’ensenhament non universitari laguens l’encastre de l’Administracion dera Generalitat”.
Era madeisha Lei 12/2009, de 10 de junhsèga, d’educacion abolic era Lei 25/1985, deth 10 de deseme, des conselhs escolars. Totun, a l’article 171.6 prevedec que “era composicion deth Conselh Escolar de Catalonha s’a d’establir per lei” e ara disposicion transitòria prumèra determine que “era formula de composicion deth Conselh Escolar de Catalonha se manten enquiath finiment deth termini de desplegament d’aguesta lei”.
Era Lei 26/2010, de 3 d’en agost, de regim juridic e de procediment des administracions publiques de Catalonha introdusic diuèrsi cambiaments ena regulacion e eth foncionament des organs col·legiats.
Era Lei 17/2015, de 21 de junhsèga, d’igualtat efectiva de hemnes e òmes fixe eth concèpte de representacion paritària a l’article 2 e) e n’establís l’aplicacion enes organs col·legiats des administracions publiques a l’article 12.
Damb aguesta Lei, qu'a l’objectiu d’vier un conselh d’educacion daurida as sectors deth mon educatiu actuau e futur, se càmbie era composicion e era sua denominacion.
S’incorpòren naui compausants representatius e se reequilibren es sectors existents damb era fin de reprodusir era diuersitat e era pluralitat dera comunitat educativa damb ua distribucion proporcionau dera representativitat de cada sector. Tanben se delimite e distribuís per tèrci de representacion des sectors. Egalaments, s’establís era presidéncia, era vicepresidència e era secretaria deth Conselh d’Educacion de Catalonha eth tant que cargues de l’organ col·legiat, e des foncions que les corresponen; tanben s’establís era designacion, nomentament e mandat des vocaus e es sòns suplents segons l’assignacion as sectors. Se regule era configuracion des comparucions e collaboracions de persones extèrnes ath Conselh, e fin finau se determinen es principis organitzatius e de foncionament.
Aguesta Lei s'ajuste as principis de bona regulacion qu'establís er article 129 dera Lei 39/2015, de 1 d'octobre, deth procediment administratiu comun des administracions publiques, atau coma de melhora de qualitat normatiua recuelhuda ar article 62 dera Lei 19/2014, deth 29 de deseme, de transparéncia, accès ara informacion publica e bona govèrn. En çò que tanh ath principi de transparéncia, dempús der inici dera tramitacion s'a permetut accedir a tota era nòrma en vigor actualizada, e tanben ara documentacion amiada a tèrme en procès d'elaboracion d'aguesta Lei, entà definir claraments es objectius e hèr possible era participacion activa dera ciutadania ena elaboracion dera nòrma. Atau madeish, d’acòrd damb eth principi d’eficiéncia, es mesures dera nòrma prepausada compòrten un usatge racionau des recorsi publics que se destinen ara fin establida en aguesta Lei. Fin finau, d’acòrd damb eth principi de seguretat juridica, aguesta Lei ei coerenta damb er ordenament juridic e es mandats qu'incorpòre s'adapten ara legislacion en vigor.
Compartís: