" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

#LleiParticipa Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

Fase 3 de 3
Retorn 13/03/2023 - 31/03/2023
Fases del proceso

Cambios en "S1.4 Definir i recomanar uns mínims per als mecanismes participatius"

Comparar el modo de visualización:

Ámbito

  • +Sociedad, ciudadanía y familias
  • +Sociedad, ciudadanía y familias
Supresiones
Adiciones
  • +Sociedad, ciudadanía y familias
Supresiones
Adiciones
  • +Sociedad, ciudadanía y familias

Título

  • +{"ca"=>"S1.4 Definir i recomanar uns mínims per als mecanismes participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"S1.4 Definir i recomanar uns mínims per als mecanismes participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"S1.4 Definir i recomanar uns mínims per als mecanismes participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"S1.4 Definir i recomanar uns mínims per als mecanismes participatius", "es"=>"", "oc"=>""}

Cuerpo

  • +["

    La llei hauria d’establir uns mínims en alguns aspectes que condicionen la qualitat dels processos com ara la voluntat, els objectius, les regles del joc, el calendari, etc. Ara bé, aquestes pautes haurien de ser recomanacions i no pas una regulació estricta que podria ser contraproduent. En el cas dels municipis petits seria convenient que poguessin comptar amb algun tipus d’assessorament per part de les entitats supramunicipals de manera que, sense necessitat potser de ser un òrgan tan formal com una comissió de garanties, es disposés d’un espai de referència on poder contrastar i revisar la proposta de procés que es vol impulsar. Per exemple, aquest espai de referència podria ajudar a definir bé els límits temporals dels processos des d’una visió lògica i evitar que es facin, per exemple, dos o tres processos de pressupostos participatius vinculats a una mateix mandat, quan encara no s’han executat els resultats dels anteriors.

    ", "", ""]
  • +["<p>La llei hauria d’establir uns mínims en alguns aspectes que condicionen la qualitat dels processos com ara la voluntat, els objectius, les regles del joc, el calendari, etc. Ara bé, aquestes pautes haurien de ser recomanacions i no pas una regulació estricta que podria ser contraproduent. En el cas dels municipis petits seria convenient que poguessin comptar amb algun tipus d’assessorament per part de les entitats supramunicipals de manera que, sense necessitat potser de ser un òrgan tan formal com una comissió de garanties, es disposés d’un espai de referència on poder contrastar i revisar la proposta de procés que es vol impulsar. Per exemple, aquest espai de referència podria ajudar a definir bé els límits temporals dels processos des d’una visió lògica i evitar que es facin, per exemple, dos o tres processos de pressupostos participatius vinculats a una mateix mandat, quan encara no s’han executat els resultats dels anteriors.</p>", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    La llei hauria d’establir uns mínims en alguns aspectes que condicionen la qualitat dels processos com ara la voluntat, els objectius, les regles del joc, el calendari, etc. Ara bé, aquestes pautes haurien de ser recomanacions i no pas una regulació estricta que podria ser contraproduent. En el cas dels municipis petits seria convenient que poguessin comptar amb algun tipus d’assessorament per part de les entitats supramunicipals de manera que, sense necessitat potser de ser un òrgan tan formal com una comissió de garanties, es disposés d’un espai de referència on poder contrastar i revisar la proposta de procés que es vol impulsar. Per exemple, aquest espai de referència podria ajudar a definir bé els límits temporals dels processos des d’una visió lògica i evitar que es facin, per exemple, dos o tres processos de pressupostos participatius vinculats a una mateix mandat, quan encara no s’han executat els resultats dels anteriors.

    ", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>La llei hauria d’establir uns mínims en alguns aspectes que condicionen la qualitat dels processos com ara la voluntat, els objectius, les regles del joc, el calendari, etc. Ara bé, aquestes pautes haurien de ser recomanacions i no pas una regulació estricta que podria ser contraproduent. En el cas dels municipis petits seria convenient que poguessin comptar amb algun tipus d’assessorament per part de les entitats supramunicipals de manera que, sense necessitat potser de ser un òrgan tan formal com una comissió de garanties, es disposés d’un espai de referència on poder contrastar i revisar la proposta de procés que es vol impulsar. Per exemple, aquest espai de referència podria ajudar a definir bé els límits temporals dels processos des d’una visió lògica i evitar que es facin, per exemple, dos o tres processos de pressupostos participatius vinculats a una mateix mandat, quan encara no s’han executat els resultats dels anteriors.</p>", "", ""]
Autoría de la versión
Avatar: Suport a la Dinamització Suport a la Dinamització
Versión creada el 28/10/2022 10:47