Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Es comparteix que la comunicació és molt important a l'hora d'impulsar mecanismes de participació i que la llei ha de preveure uns criteris mínims, com ara, que la informació sigui comprensible, que arribi a tota la ciutadania, amb la diversitat de perfils, la importància d'un pla de comunicació, etc.

S2.4 Millorar la comunicació com a element clau per afavorir la inclusió i la participació de qualitat

La fase de comunicació dels processos de participació és una eina clau per treballar des d’una perspectiva inclusiva i arribar a tothom. Cal comunicar bé què es farà, com es farà, quins són els límits del debat, per a què servirà... A l’inici del procés cal definir clarament les regles del joc i explicar-les de manera que arribin al màxim de gent possible. Això implica, entre altres coses, definir a través de quins canals es farà arribar la informació, en quina llengua, etc. De la mateixa manera, la fase de retorn és un moment clau que cal comunicar bé i explicar què se’n farà de les aportacions i per tant visualitzar l’impacte que ha tingut el procés de participació.

Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir