Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí.
Us trametem en document adjunt les aportacions de l’Oficina Antifrau de Catalunya a la consulta pública prèvia en relació amb l’Avantprojecte de llei d'ocupació pública catalana.
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"ca":"<p>Us trametem en document adjunt les aportacions de l’Oficina Antifrau de Catalunya a la consulta pública prèvia en relació amb l’Avantprojecte de llei d'ocupació pública catalana.</p>"},"title":{"ca":"Aportacions d'Antifrau"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
En relació amb la vostra recomanació que s’estableixin mecanismes per garantir i reforçar els principis d’igualtat, capacitat, mèrit i publicitat en els procediments d’accés a l’ocupació pública i també en els de provisió de llocs de treball, convé recordar que aquests principis quedaran vulnerats en cas de portar-se a terme els processos d´estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat, perquè no pot ser considerada una excepcionalitat que justifiqui el concurs el fet que l´Administració no hagi convocat processos selectius amb la freqüència establerta en la normativa de funció pública contravenint així l’interès general.
1 comentario
En relació amb la vostra recomanació que s’estableixin mecanismes per garantir i reforçar els principis d’igualtat, capacitat, mèrit i publicitat en els procediments d’accés a l’ocupació pública i també en els de provisió de llocs de treball, convé recordar que aquests principis quedaran vulnerats en cas de portar-se a terme els processos d´estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat, perquè no pot ser considerada una excepcionalitat que justifiqui el concurs el fet que l´Administració no hagi convocat processos selectius amb la freqüència establerta en la normativa de funció pública contravenint així l’interès general.
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...