Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia sobre el decret d'ordenació de la Formació Professional

Consulta pública prèvia a l’elaboració del projecte de decret d’ordenació general de la formació professional del sistema educatiu

Fase 2 de 2
Retorn 05/10/2023 - 05/12/2023
Fases del procés
Ajuda

Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.

Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

La consulta pretén recollir aportacions de la comunitat educativa sobre l’ordenació general de la formació professional del sistema educatiu que correspon determinar a la Generalitat en el marc de la Llei Orgànica 3/2022, de 31 de març, d'ordenació i integració de la Formació Professional.


Objectiu de la consulta

L’objectiu de la consulta és recollir les propostes i suggeriments relatives al desplegament de l’ordenació general de la formació professional del sistema educatiu respectant, en tot cas, els elements bàsics descrits al Reial decret 659/2023, de 18 de juliol, pel qual es desenvolupa l’ordenació del Sistema de Formació Professional, per tal de disposar de l’ordenació acadèmica adequada a les necessitats actuals.


Amb l'aprovació del decret es pretén regular l’ordenació general de la formació professional del sistema educatiu aplicable a Catalunya, que inclou, entre d’altres: l’objecte, les finalitats, drets i deures, l’atenció a les diferències individuals, les accions positives, l’oferta educativa (els graus i programes), els títols propis, el currículum, els accessos, les proves d’accés, els cursos preparatoris, l’avaluació, la qualificació, la permanència, les modalitats, la formació dual, les proves lliures, les convalidacions i exempcions, els títols i els seus efectes, el reconeixement acadèmic, les mesures flexibilitzadores, el professorat, les persones expertes, la formació permanent del professorat, la innovació, la recerca, l'emprenedoria, la mobilitat, la qualitat i l’adscripció dels centres de titularitat privada als instituts.



Preguntes per orientar les aportacions

  • Hi ha altres aspectes que haurien de ser desenvolupats i no ho estan al projecte actual? Quins?
  • Considereu que els aspectes citats són suficients? Si no és així, com es podria millorar?
  • S’haurien de preveure altres objectius diferents?
  • Cal considerar altres alternatives a les proposades? Hi ha efectes de les alternatives esmentades que no s’hagin tingut en compte i que siguin rellevants?



Per fer arribar les teves aportacions has d’adreçar-te a l’apartat ‘Propostes’ del menú superior. Per fer la proposta t’hauràs hagut de donar d’alta al portal

Propostes Veure totes les propostes (1)

Tant l'aposta per la formació dual, amb l'increment de la presència de l'alumnat en l'empresa com...
Veure totes les propostes (1)
Qui hi participa La consulta pública està oberta al conjunt de la ciutadania i a tota la comunitat educativa doncs afecta l’alumnat, el professorat i les titularitats tant dels centres públics com dels centres privats
Departament Departament d'Educació i Formació Professional
Unitat promotora Direcció General de Formació Professional
Disposa de retorn
Data d'inici 04 de Setembre de 2023
Data de finalització 05 de Desembre de 2023
Referència: II-PART-2023-09-619

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ordenacio-fp/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ordenacio-fp/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

1

Participants

3

Seguidores

1

Propostes

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes