Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia sobre el decret d'ordenació de la Formació Professional

Consulta pública prèvia a l’elaboració del projecte de decret d’ordenació general de la formació professional del sistema educatiu

Fase 2 de 2
Retorn 05/10/2023 - 05/12/2023
Fases del procés

Canvis a "Participació associacions sectorials"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Participació associacions sectorials"}
  • +{"ca"=>"Participació associacions sectorials"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Participació associacions sectorials"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Participació associacions sectorials"}

Cos

  • +["

    Tant l'aposta per la formació dual, amb l'increment de la presència de l'alumnat en l'empresa com la participació de l'entorn empresarial en la definició deàmbits formatius que facilitin la inserció en el mercat laboral són aspectes capitals del nou model. Cal reconsiderar la previsió de l'art. 52 del Decret 284/2011, i establir un marc de participació de les associacions sectorials representatives en la definició dels continguts formatius i en la formació en l'entorn empresarial.

    "]
  • +["<p>Tant l'aposta per la formació dual, amb l'increment de la presència de l'alumnat en l'empresa com la participació de l'entorn empresarial en la definició deàmbits formatius que facilitin la inserció en el mercat laboral són aspectes capitals del nou model. Cal reconsiderar la previsió de l'art. 52 del Decret 284/2011, i establir un marc de participació de les associacions sectorials representatives en la definició dels continguts formatius i en la formació en l'entorn empresarial.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Tant l'aposta per la formació dual, amb l'increment de la presència de l'alumnat en l'empresa com la participació de l'entorn empresarial en la definició deàmbits formatius que facilitin la inserció en el mercat laboral són aspectes capitals del nou model. Cal reconsiderar la previsió de l'art. 52 del Decret 284/2011, i establir un marc de participació de les associacions sectorials representatives en la definició dels continguts formatius i en la formació en l'entorn empresarial.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Tant l'aposta per la formació dual, amb l'increment de la presència de l'alumnat en l'empresa com la participació de l'entorn empresarial en la definició deàmbits formatius que facilitin la inserció en el mercat laboral són aspectes capitals del nou model. Cal reconsiderar la previsió de l'art. 52 del Decret 284/2011, i establir un marc de participació de les associacions sectorials representatives en la definició dels continguts formatius i en la formació en l'entorn empresarial.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: APROSER CATALUNYA APROSER CATALUNYA
Versió creada el 03/10/2023 11:20

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes