Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Participació ciutadana sobre el Projecte d’ordre d’acreditació de la competència digital docent

Participació ciutadana en relació amb el Projecte d’ordre per la qual es regulen els procediments per a l’acreditació de la competència digital docent del professorat dels centres educatius no universitaris de Catalunya

Fase 2 de 2
Retorn 31/10/2024 - 21/11/2024
Fases del proceso
Ayuda

Son debates estructurados en torno a políticas públicas para incorporar las voces de la ciudadanía en las decisiones del Gobierno.

Puedes hacer tus aportaciones en línea, asistir a sesiones presenciales o consultar las aportaciones de otros participantes.

Cerrar la ayuda

Acerca de este proceso

Este proceso pertenece a Normativa

L’objectiu de la consulta és possibilitar que la ciutadania valori els mecanismes establerts per a l’acreditació de la competència digital docent.

Contingut de la iniciativa normativa i aspectes principals

La iniciativa normativa té per objecte regular el procediment per a l’acreditació de la competència digital docent en l’àmbit de gestió del Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya.

El capítol I fa referència a l’objecte i l’àmbit d’aplicació, i a les persones destinatàries. El capítol II se centra en els procediments d’acreditació i estipula que l’acreditació de la competència digital docent s’ha de fer d’acord amb el Marc de referència de la competència digital docent (MRCDD).


Objectius de la iniciativa normativa

Els objectius que es pretenen assolir són:

a) Donar compliment a la Resolució d’1 de juliol de 2022, de la Direcció General d’Avaluació i Cooperació Territorial, per la qual es publica l’Acord de la Conferència Sectorial d’Educació sobre la certificació, l’acreditació i el reconeixement de la competència digital docent, en tant que estableix el marc dels mecanismes d’acreditació d’aquesta competència, el qual n’ha de permetre, a més, l’expedició i n’ha d’assegurar l'homologació a totes les comunitats autònomes.

b) Regular el procediment per a l’acreditació de la competència digital docent en l’àmbit de gestió del Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya.

Quién participa Tota la comunitat educativa i, específicament, els cossos docents i sindicats que representen aquests cossos.
Departamento Departamento de Educación
Unidad promotora Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum
Dispone de retorno
Fecha de inicio 10 de octubre de 2024
Fecha de finalización 30 de octubre de 2024
Referencia: II-PART-2024-10-719

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ordre-competencia-digital-docent/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ordre-competencia-digital-docent/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies