Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Element a afegir. Art.4
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
Element a afegir. Art.19 i 20
Incloure l'orientació social al batxillerat
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
Elements a afegir. Article 24.
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Observacions UGT de Catalunya a l'esborrany Decret d'orientació educativa
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
Element a afegir. Art.3
La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Article 9. Mesures i suports addicionals.
Element a afegir. Art.5
Al·legacions de PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art. 8
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Element a afegir. Capítol IV
Article 9. Agents en l'orientació
Element a afegir. Art.5
L’orientació i l'assessorament col·laboratiu.
Orientadores a totes les etapes. Definir millor les funcions. Crear equips d'orientació
Element a afegir. Art.5
Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 4. Objectius
Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu
Orientació professional
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
Orientació Educativa als Centres de Formació d'Adults dels Centres Penitenciaris
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
Posar en valor i empoderar la figura del professorat d'Orientació Educativa com a professorat especialista
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
Afegir al Preàmbul
CAPÍTOL VI. l'Articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 23. Ajuntaments i accés a les dades (RALC)
Experiències en contextos reals de treball
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir