Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

Cambios en "Avaluacio Programacions Individuals"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Avaluacio Programacions Individuals"}
  • +{"ca"=>"Avaluacio Programacions Individuals"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Avaluacio Programacions Individuals"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Avaluacio Programacions Individuals"}

Cuerpo

  • +["

    Es difícil orientar a famílies (i professorat) respecte als resultats de l'avaluació amb alumnat amb adaptacions curriculars significatives. Quina nota cal posar?, si ha aprovat tot, perquè no certifica?, si certifica, no li tancarem portes que poden ser òptimes (educació especial, PFI, escola d'adults...)?

    PROPOSTA: afegir un ítem a Esfera com \"AS en funció del seu PI\". Així s'entén que treballa en funció de les seves possibilitats, però sense assolir els objectius de l'etapa.

    "]
  • +["<p>Es difícil orientar a famílies (i professorat) respecte als resultats de l'avaluació amb alumnat amb adaptacions curriculars significatives. Quina nota cal posar?, si ha aprovat tot, perquè no certifica?, si certifica, no li tancarem portes que poden ser òptimes (educació especial, PFI, escola d'adults...)?</p><p>PROPOSTA: afegir un ítem a Esfera com \"AS en funció del seu PI\". Així s'entén que treballa en funció de les seves possibilitats, però sense assolir els objectius de l'etapa.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Es difícil orientar a famílies (i professorat) respecte als resultats de l'avaluació amb alumnat amb adaptacions curriculars significatives. Quina nota cal posar?, si ha aprovat tot, perquè no certifica?, si certifica, no li tancarem portes que poden ser òptimes (educació especial, PFI, escola d'adults...)?

    PROPOSTA: afegir un ítem a Esfera com \"AS en funció del seu PI\". Així s'entén que treballa en funció de les seves possibilitats, però sense assolir els objectius de l'etapa.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Es difícil orientar a famílies (i professorat) respecte als resultats de l'avaluació amb alumnat amb adaptacions curriculars significatives. Quina nota cal posar?, si ha aprovat tot, perquè no certifica?, si certifica, no li tancarem portes que poden ser òptimes (educació especial, PFI, escola d'adults...)?</p><p>PROPOSTA: afegir un ítem a Esfera com \"AS en funció del seu PI\". Així s'entén que treballa en funció de les seves possibilitats, però sense assolir els objectius de l'etapa.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Silvia Navarro Santoro Silvia Navarro Santoro
Versión creada el 28/12/2022 16:29

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies