Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Aplicar la inclusió a la postobligatòria

03/01/2023 11:55  

Què passa amb els alumnes que duran l'etapa obligatòria s'han beneficiat de i suports per tal d'accedir a l'aprenentatge? Més d'un cop he pogut veure com alguns alumnes han quedat desvinculats del sistema educatiu perquè el personal de cicles ha considerat que no assolien el "currículum". A més a més del malestar que a l'alumne li pot comportar, li estem provocant un sentiment de rebuig al sistema educatiu i al que en teoria seria "l'aprenentatge al llarg de la seva vida".

Llistat d'adhesions

Número d'adhesions6

Referència: II-PROP-2023-01-86435
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86435/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86435/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes