Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

Cambios en "Punt 2. Paràgraf 2."

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 2."}
  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 2."}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 2."}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 2."}

Cuerpo

  • +["

    Paràgraf 2: La realitat actual presenta una manca de definició de les funcions orientadores que han de desenvolupar els professionals de l’educació (essencialment professorat, tutors, orientadors i també professionals dels serveis educatius) i una manca de recursos específics i de formació en bones pràctiques inclusives per a tothom per donar resposta a aquestes necessitats.

    "]
  • +["<p>Paràgraf 2: La realitat actual presenta una manca de definició de les funcions orientadores que han de desenvolupar els professionals de l’educació (essencialment professorat, tutors, orientadors i també professionals dels serveis educatius) i una manca de recursos específics <strong>i de formació en bones pràctiques inclusives per a tothom </strong>per donar resposta a aquestes necessitats.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Paràgraf 2: La realitat actual presenta una manca de definició de les funcions orientadores que han de desenvolupar els professionals de l’educació (essencialment professorat, tutors, orientadors i també professionals dels serveis educatius) i una manca de recursos específics i de formació en bones pràctiques inclusives per a tothom per donar resposta a aquestes necessitats.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Paràgraf 2: La realitat actual presenta una manca de definició de les funcions orientadores que han de desenvolupar els professionals de l’educació (essencialment professorat, tutors, orientadors i també professionals dels serveis educatius) i una manca de recursos específics <strong>i de formació en bones pràctiques inclusives per a tothom </strong>per donar resposta a aquestes necessitats.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Marta VM Marta VM
Versión creada el 03/01/2023 14:18

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies