Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa
Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa
Punt 2. Paràgraf 2.
Paràgraf 2: La realitat actual presenta una manca de definició de les funcions orientadores que han de desenvolupar els professionals de l’educació (essencialment professorat, tutors, orientadors i també professionals dels serveis educatius) i una manca de recursos específics i de formació en bones pràctiques inclusives per a tothom per donar resposta a aquestes necessitats.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
1 comentari
Hi tenim funcions definides, als documents per a l'organització i la gestió dels centres, però aquestes no són conegudes ni respectades, en molts casos, pels equips directius. Ens trobem amb l'obligatorietat d'assumir un munt d'hores de docència que res tenen a veure amb la nostra formació i resten temps de dedicació a altres funcions imprescindibles com ara les de suport a la comunitat educativa.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...