Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Canvis a "Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}
  • +{"ca"=>"Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}

Cos

  • +["

    Els orientadors/es estem cansats/des de què vagin sorgint iniciatives teòriques (DUA p.e) i de funcionament, públiques i privades (educació 360 p.e), per les quals no ens preparen i tampoc sabem si acaben de formar part de la normativa o el paradigma que hem de promoure i seguir.

    Agrairíem una base sòlida i fonamentada, teòrica i contrastada, que dissenyi les línies d'actuació del departament d'educació en els àmbits que afectin a les nostres funcions.

    "]
  • +["<p>Els orientadors/es estem cansats/des de què vagin sorgint iniciatives teòriques (DUA p.e) i de funcionament, públiques i privades (educació 360 p.e), per les quals no ens preparen i tampoc sabem si acaben de formar part de la normativa o el paradigma que hem de promoure i seguir.</p><p>Agrairíem una base sòlida i fonamentada, teòrica i contrastada, que dissenyi les línies d'actuació del departament d'educació en els àmbits que afectin a les nostres funcions.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Els orientadors/es estem cansats/des de què vagin sorgint iniciatives teòriques (DUA p.e) i de funcionament, públiques i privades (educació 360 p.e), per les quals no ens preparen i tampoc sabem si acaben de formar part de la normativa o el paradigma que hem de promoure i seguir.

    Agrairíem una base sòlida i fonamentada, teòrica i contrastada, que dissenyi les línies d'actuació del departament d'educació en els àmbits que afectin a les nostres funcions.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Els orientadors/es estem cansats/des de què vagin sorgint iniciatives teòriques (DUA p.e) i de funcionament, públiques i privades (educació 360 p.e), per les quals no ens preparen i tampoc sabem si acaben de formar part de la normativa o el paradigma que hem de promoure i seguir.</p><p>Agrairíem una base sòlida i fonamentada, teòrica i contrastada, que dissenyi les línies d'actuació del departament d'educació en els àmbits que afectin a les nostres funcions.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: JSDLT JSDLT
Versió creada el 03/01/2023 20:03

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes