Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

Cambios en "Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}
  • +{"ca"=>"Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}

Cuerpo

  • +["

    Els orientadors/es estem cansats/des de què vagin sorgint iniciatives teòriques (DUA p.e) i de funcionament, públiques i privades (educació 360 p.e), per les quals no ens preparen i tampoc sabem si acaben de formar part de la normativa o el paradigma que hem de promoure i seguir.

    Agrairíem una base sòlida i fonamentada, teòrica i contrastada, que dissenyi les línies d'actuació del departament d'educació en els àmbits que afectin a les nostres funcions.

    "]
  • +["<p>Els orientadors/es estem cansats/des de què vagin sorgint iniciatives teòriques (DUA p.e) i de funcionament, públiques i privades (educació 360 p.e), per les quals no ens preparen i tampoc sabem si acaben de formar part de la normativa o el paradigma que hem de promoure i seguir.</p><p>Agrairíem una base sòlida i fonamentada, teòrica i contrastada, que dissenyi les línies d'actuació del departament d'educació en els àmbits que afectin a les nostres funcions.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Els orientadors/es estem cansats/des de què vagin sorgint iniciatives teòriques (DUA p.e) i de funcionament, públiques i privades (educació 360 p.e), per les quals no ens preparen i tampoc sabem si acaben de formar part de la normativa o el paradigma que hem de promoure i seguir.

    Agrairíem una base sòlida i fonamentada, teòrica i contrastada, que dissenyi les línies d'actuació del departament d'educació en els àmbits que afectin a les nostres funcions.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Els orientadors/es estem cansats/des de què vagin sorgint iniciatives teòriques (DUA p.e) i de funcionament, públiques i privades (educació 360 p.e), per les quals no ens preparen i tampoc sabem si acaben de formar part de la normativa o el paradigma que hem de promoure i seguir.</p><p>Agrairíem una base sòlida i fonamentada, teòrica i contrastada, que dissenyi les línies d'actuació del departament d'educació en els àmbits que afectin a les nostres funcions.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: JSDLT JSDLT
Versión creada el 03/01/2023 20:03

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies