" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat

13/01/2023 09:48  

Cal definir molt bé els objectius i les funcions dels diferents professionals que intervenen en l'orientació l'acadèmico-professional de tot l'alumnat (diferenciades dels professionals de l'EAP). La figura de l'orientador entenc que no es pot tenir en compte a l'hora de calcular la plantilla. Proposo un orientador per nivell d'ESO, és l'única manera de poder donar una atenció de qualitat.

També ens cal poder donar continuïtat formativa a l'alumant NEE i superar el fracàs escolar.

Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2023-01-86452
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86452/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86452/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

2 a favor (100.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

A favor  

totalment d'acord

A favor  

D'acord.
Definir les funcions amb claredat és la manera d'evitar assignacions de funcions que a vegades, queden allunyades de les pròpies dels OE.
Un OE per nivell ho trobo apropiat i en centres grans, molt necessari.

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...