Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

Cambios en "Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?"}
  • +{"ca"=>"Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?"}

Cuerpo

  • +["

    La persona orientadora educativa en el sistema educatiu ha de ser present des del centre de primària. La persona orientadora ha de formar part de l’equip directiu per les preses de decissions dels projectes i d’equips de treballs per la diversitat, l’orientació educativa, acadèmica i personal. El suport dels orientadors ha de promoure sensibilitats a les noves generacions del professorat a tenir la mirada emocional i professional amb coherència en el procès d’ensenyament-aprenantatge.

    "]
  • +["<p>La persona orientadora educativa en el sistema educatiu ha de ser present des del centre de primària. La persona orientadora ha de formar part de l’equip directiu per les preses de decissions dels projectes i d’equips de treballs per la diversitat, l’orientació educativa, acadèmica i personal. El suport dels orientadors ha de promoure sensibilitats a les noves generacions del professorat a tenir la mirada emocional i professional amb coherència en el procès d’ensenyament-aprenantatge.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    La persona orientadora educativa en el sistema educatiu ha de ser present des del centre de primària. La persona orientadora ha de formar part de l’equip directiu per les preses de decissions dels projectes i d’equips de treballs per la diversitat, l’orientació educativa, acadèmica i personal. El suport dels orientadors ha de promoure sensibilitats a les noves generacions del professorat a tenir la mirada emocional i professional amb coherència en el procès d’ensenyament-aprenantatge.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>La persona orientadora educativa en el sistema educatiu ha de ser present des del centre de primària. La persona orientadora ha de formar part de l’equip directiu per les preses de decissions dels projectes i d’equips de treballs per la diversitat, l’orientació educativa, acadèmica i personal. El suport dels orientadors ha de promoure sensibilitats a les noves generacions del professorat a tenir la mirada emocional i professional amb coherència en el procès d’ensenyament-aprenantatge.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: M.Eulàlia M.Eulàlia
Versión creada el 10/01/2023 18:44

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies