Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

Cambios en "Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"es"=>"Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals"}
  • +{"es"=>"Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"es"=>"Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"es"=>"Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals"}

Cuerpo

  • +["

    Els estudis internacionals demostren que les activitats vivencials en l'àmbit professional no només milloren el benestar del alumnat sinó també els futurs resultats laborals dels joves. Un decret d'orientació educativa hauria de promoure'n l'augment: visites a empreses, estades educatives, xerrades amb professionals i fires de formació i ocupació. La col·laboració entre agents clau incloent l'administració local i el teixit esconòmic és necessària per a la gestió d'aquestes activitats.

    "]
  • +["<p>Els estudis internacionals demostren que les activitats vivencials en l'àmbit professional no només milloren el benestar del alumnat sinó també els futurs resultats laborals dels joves. Un decret d'orientació educativa hauria de promoure'n l'augment: visites a empreses, estades educatives, xerrades amb professionals i fires de formació i ocupació. La col·laboració entre agents clau incloent l'administració local i el teixit esconòmic és necessària per a la gestió d'aquestes activitats.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Els estudis internacionals demostren que les activitats vivencials en l'àmbit professional no només milloren el benestar del alumnat sinó també els futurs resultats laborals dels joves. Un decret d'orientació educativa hauria de promoure'n l'augment: visites a empreses, estades educatives, xerrades amb professionals i fires de formació i ocupació. La col·laboració entre agents clau incloent l'administració local i el teixit esconòmic és necessària per a la gestió d'aquestes activitats.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Els estudis internacionals demostren que les activitats vivencials en l'àmbit professional no només milloren el benestar del alumnat sinó també els futurs resultats laborals dels joves. Un decret d'orientació educativa hauria de promoure'n l'augment: visites a empreses, estades educatives, xerrades amb professionals i fires de formació i ocupació. La col·laboració entre agents clau incloent l'administració local i el teixit esconòmic és necessària per a la gestió d'aquestes activitats.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Hannes Hannes
Versión creada el 19/01/2023 19:00

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies