Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del proceso

Cambios en "(Sessió de proximitat 4286154) Ensenyament obligatori"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 4286154) Ensenyament obligatori"}
  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 4286154) Ensenyament obligatori"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 4286154) Ensenyament obligatori"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 4286154) Ensenyament obligatori"}

Cuerpo

  • +["

    AUTORIA: Adics en xarxa

    CONTINGUT: Pèrdua de prestigi del català com a llengua d'ús científic, dins de les àrees i matèries que no són llengua.

    Manca d'un nivell adient de català per part del professorat, que prefereix comunicar-se en castellà per garantir la qualitat que considera adient en l'ensenyament del seu alumnat.

    Hostilitat de part de l'alumnat, influïts per la pressió mediàtica i política de determinats sectors (Cs, VOX, PP, PSOE fins i tot...) Revertir els usos dominants en la societat i replicats als centres educatius.

    Preguntes associades:

    Com podem contrarestar la pressió mediàtica i política procedent de l'entorn familiar i social de l'alumnat?

    Com podem encoratjar el jovent a fer servir tots els registres del català: col·loquial, científic...

    Com podem garantir la competència lingüística necessària de tot el professorat? (proves d'accés, certificació necessària...) Com podem assegurar que el català del seu àmbit disciplinari també el dominen?

    Com garantir la presència el català en la interacció horitzontal entre iguals dins l'aula? Qui ha de proporcionar el model de català en aquestes metodologies?

    "]
  • +["<p>AUTORIA: Adics en xarxa</p><p>CONTINGUT: Pèrdua de prestigi del català com a llengua d'ús científic, dins de les àrees i matèries que no són llengua.</p><p>Manca d'un nivell adient de català per part del professorat, que prefereix comunicar-se en castellà per garantir la qualitat que considera adient en l'ensenyament del seu alumnat.</p><p>Hostilitat de part de l'alumnat, influïts per la pressió mediàtica i política de determinats sectors (Cs, VOX, PP, PSOE fins i tot...) Revertir els usos dominants en la societat i replicats als centres educatius.</p><p>Preguntes associades:</p><p>Com podem contrarestar la pressió mediàtica i política procedent de l'entorn familiar i social de l'alumnat?</p><p>Com podem encoratjar el jovent a fer servir tots els registres del català: col·loquial, científic...</p><p>Com podem garantir la competència lingüística necessària de tot el professorat? (proves d'accés, certificació necessària...) Com podem assegurar que el català del seu àmbit disciplinari també el dominen?</p><p>Com garantir la presència el català en la interacció horitzontal entre iguals dins l'aula? Qui ha de proporcionar el model de català en aquestes metodologies?</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    AUTORIA: Adics en xarxa

    CONTINGUT: Pèrdua de prestigi del català com a llengua d'ús científic, dins de les àrees i matèries que no són llengua.

    Manca d'un nivell adient de català per part del professorat, que prefereix comunicar-se en castellà per garantir la qualitat que considera adient en l'ensenyament del seu alumnat.

    Hostilitat de part de l'alumnat, influïts per la pressió mediàtica i política de determinats sectors (Cs, VOX, PP, PSOE fins i tot...) Revertir els usos dominants en la societat i replicats als centres educatius.

    Preguntes associades:

    Com podem contrarestar la pressió mediàtica i política procedent de l'entorn familiar i social de l'alumnat?

    Com podem encoratjar el jovent a fer servir tots els registres del català: col·loquial, científic...

    Com podem garantir la competència lingüística necessària de tot el professorat? (proves d'accés, certificació necessària...) Com podem assegurar que el català del seu àmbit disciplinari també el dominen?

    Com garantir la presència el català en la interacció horitzontal entre iguals dins l'aula? Qui ha de proporcionar el model de català en aquestes metodologies?

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>AUTORIA: Adics en xarxa</p><p>CONTINGUT: Pèrdua de prestigi del català com a llengua d'ús científic, dins de les àrees i matèries que no són llengua.</p><p>Manca d'un nivell adient de català per part del professorat, que prefereix comunicar-se en castellà per garantir la qualitat que considera adient en l'ensenyament del seu alumnat.</p><p>Hostilitat de part de l'alumnat, influïts per la pressió mediàtica i política de determinats sectors (Cs, VOX, PP, PSOE fins i tot...) Revertir els usos dominants en la societat i replicats als centres educatius.</p><p>Preguntes associades:</p><p>Com podem contrarestar la pressió mediàtica i política procedent de l'entorn familiar i social de l'alumnat?</p><p>Com podem encoratjar el jovent a fer servir tots els registres del català: col·loquial, científic...</p><p>Com podem garantir la competència lingüística necessària de tot el professorat? (proves d'accés, certificació necessària...) Com podem assegurar que el català del seu àmbit disciplinari també el dominen?</p><p>Com garantir la presència el català en la interacció horitzontal entre iguals dins l'aula? Qui ha de proporcionar el model de català en aquestes metodologies?</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Suport a la dinamització Suport a la dinamització
Versión creada el 07/06/2022 14:19

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies