Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del proceso

Cambios en "Blindem i reforcem l'atenció al públic en català"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Blindem i reforcem l'atenció al públic en català"}
  • +{"ca"=>"Blindem i reforcem l'atenció al públic en català"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Blindem i reforcem l'atenció al públic en català"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Blindem i reforcem l'atenció al públic en català"}

Cuerpo

  • +["

    AUTORIA: Associació Catalana de Professionals

    CONTINGUT: Cal fer materialment necessari el coneixement del català, com a millor manera d'estimular-ne l'aprenentatge i de vèncer el parany de la renúncia a l'ús de la llengua a causa de la falta de competència lingüística de les contraparts. A aquest efecte, -A l'administració pública, cal que els treballadors de cara al públic responguin sempre en català (com a llengua pròpia del país que és) independentment de la llengua en que els ciutadans s?hi adrecin (amb l'única excepció dels serveis adreçats a turistes i a persones de pas); -Al sector privat, cal que els treballadors de cara al públic hagin de com a mínim entendre el català, i que sempre en cada unitat/empresa/organització hi hagi personal capaç d'atendre (respondre) en català als usuaris que vulguin exercitar el seu dret a utilitzar la llengua.

    "]
  • +["<p>AUTORIA: Associació Catalana de Professionals</p><p>CONTINGUT: Cal fer materialment necessari el coneixement del català, com a millor manera d'estimular-ne l'aprenentatge i de vèncer el parany de la renúncia a l'ús de la llengua a causa de la falta de competència lingüística de les contraparts. A aquest efecte, -A l'administració pública, cal que els treballadors de cara al públic responguin sempre en català (com a llengua pròpia del país que és) independentment de la llengua en que els ciutadans s?hi adrecin (amb l'única excepció dels serveis adreçats a turistes i a persones de pas); -Al sector privat, cal que els treballadors de cara al públic hagin de com a mínim entendre el català, i que sempre en cada unitat/empresa/organització hi hagi personal capaç d'atendre (respondre) en català als usuaris que vulguin exercitar el seu dret a utilitzar la llengua.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    AUTORIA: Associació Catalana de Professionals

    CONTINGUT: Cal fer materialment necessari el coneixement del català, com a millor manera d'estimular-ne l'aprenentatge i de vèncer el parany de la renúncia a l'ús de la llengua a causa de la falta de competència lingüística de les contraparts. A aquest efecte, -A l'administració pública, cal que els treballadors de cara al públic responguin sempre en català (com a llengua pròpia del país que és) independentment de la llengua en que els ciutadans s?hi adrecin (amb l'única excepció dels serveis adreçats a turistes i a persones de pas); -Al sector privat, cal que els treballadors de cara al públic hagin de com a mínim entendre el català, i que sempre en cada unitat/empresa/organització hi hagi personal capaç d'atendre (respondre) en català als usuaris que vulguin exercitar el seu dret a utilitzar la llengua.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>AUTORIA: Associació Catalana de Professionals</p><p>CONTINGUT: Cal fer materialment necessari el coneixement del català, com a millor manera d'estimular-ne l'aprenentatge i de vèncer el parany de la renúncia a l'ús de la llengua a causa de la falta de competència lingüística de les contraparts. A aquest efecte, -A l'administració pública, cal que els treballadors de cara al públic responguin sempre en català (com a llengua pròpia del país que és) independentment de la llengua en que els ciutadans s?hi adrecin (amb l'única excepció dels serveis adreçats a turistes i a persones de pas); -Al sector privat, cal que els treballadors de cara al públic hagin de com a mínim entendre el català, i que sempre en cada unitat/empresa/organització hi hagi personal capaç d'atendre (respondre) en català als usuaris que vulguin exercitar el seu dret a utilitzar la llengua.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Suport a la dinamització Suport a la dinamització
Versión creada el 29/06/2022 19:59

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies