Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu
Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social
Blindem i reforcem l'atenció al públic en català
AUTORIA: Associació Catalana de Professionals
CONTINGUT: Cal fer materialment necessari el coneixement del català, com a millor manera d'estimular-ne l'aprenentatge i de vèncer el parany de la renúncia a l'ús de la llengua a causa de la falta de competència lingüística de les contraparts. A aquest efecte, -A l'administració pública, cal que els treballadors de cara al públic responguin sempre en català (com a llengua pròpia del país que és) independentment de la llengua en que els ciutadans s?hi adrecin (amb l'única excepció dels serveis adreçats a turistes i a persones de pas); -Al sector privat, cal que els treballadors de cara al públic hagin de com a mínim entendre el català, i que sempre en cada unitat/empresa/organització hi hagi personal capaç d'atendre (respondre) en català als usuaris que vulguin exercitar el seu dret a utilitzar la llengua.
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
0 comentarios
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...