" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 2 de 3
Deliberació i presentació de propostes 01-03-2022 - 30-09-2022
Veure les fases

Publicitat als mitjans públics

18/07/2022 18:47  

Seria possible que des dels mitjans de comunicació públics (i els subvencionats amb diners públics) es prioritzés la publicitat de les empreses que tinguin les seves webs, apps o serveis d'atenció a l'usuari en català?

És a dir, que aquestes empreses tinguessin algun tipus d'avantatge (prioritat dels anuncis, rebaixa del preu, etc.) en la publicitat als mitjans públics, tot i que això es pugui considerar, en certa forma, d'una subvenció a l'empresa per promocionar el català.

Massa sovint veiem que empreses, moltes d'elles catalanes, que fan els seus anuncis a tv3, Catalunya ràdio, etc. en català, no tenen ni l'aplicació del mòbil, ni la web en català, i que, tot i demanar-ho com a client als seus serveis d'atenció al client es neguen a fer-ho. Potser amb "petites subvencions" seria més fàcil


Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2022-07-84412
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/84412/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/84412/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...