" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Canals informació

09/09/2022 15:22  

Que Tv3 tracti to el territori de la llengua catalana com una unitat i faci pedagogia informativa i ho tracti d'una forma propera , no com ara ,que sembla que fa una connexió a un territori , com podria ser madrid, andalusia o altres.


L'espai del temps. que per una part treu el mapa de catalunya i per altra el dels ppcc, fer-lo complet.en tot moment.

A banda de col.laborar amb els canals d'eixa banda, incloure presentadors aquí amb l'accent del sud i insular i augmentar els corresponsals o les connexions amb els canals d'allà.


Donar a conèixer, mitjançant programes tota l'àrea lingüística , la geografia, la comarcalitat, la història, les festes ,els costums, els successos, el dia a dia, les notícies, com una cosa pròpia i no forana.

Especialment atenció a la Franja, i a la Catalunya nord .

Promoure els actes culturals , concerts, trobades, actes , agenda de tots els ppcc.

Crear un concurs/os de coneixença de tot l'ambit.

El mateix en l'àmbit radiofònic.



Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2022-09-84735
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/84735/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/84735/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...