Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del proceso

Cambios en "Biblioteca escolar"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Biblioteca escolar"}
  • +{"ca"=>"Biblioteca escolar"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Biblioteca escolar"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Biblioteca escolar"}

Cuerpo

  • +["

    Biblioteca escolar a tots els centres educatius de primària i secundària, gestionada per especialistes i amb professorat format que integri la lectura de llibres de \"continguts\" i d'\"imaginació\" en la vida quotidiana del centre.

    "]
  • +["<p>Biblioteca escolar a tots els centres educatius de primària i secundària, gestionada per especialistes i amb professorat format que integri la lectura de llibres de \"continguts\" i d'\"imaginació\" en la vida quotidiana del centre.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Biblioteca escolar a tots els centres educatius de primària i secundària, gestionada per especialistes i amb professorat format que integri la lectura de llibres de \"continguts\" i d'\"imaginació\" en la vida quotidiana del centre.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Biblioteca escolar a tots els centres educatius de primària i secundària, gestionada per especialistes i amb professorat format que integri la lectura de llibres de \"continguts\" i d'\"imaginació\" en la vida quotidiana del centre.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Jordi Quintana Jordi Quintana
Versión creada el 24/10/2022 16:20

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies