" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Phase 3 of 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Process phases

Després d’haver-vos informat o haver participat en les activitats informatives, podeu utilitzar aquesta pàgina per fer les vostres propostes. Si són aportacions personals, podeu fer-les lliurement utilitzant el formulari. Si són d'una entitat, col·lectiu o fruit d’una sessió de proximitat, cal que utilitzeu aquest formulari

36 proposals

The form below filters the search results dynamically when the search conditions are changed.

Status
Category
Origin
Cal donar major visibilitat i reconeixement a l'Islam català, celebrant a tots els nivells i...
Està desapareixent el català de la docència en màsters i postgraus (i en els graus anirà passant...
  • Created at
    13/04/2022
  • 1
  • Comments count: 2
  • Created at
    21/04/2022
  • 0
  • Comments count: 0
Com a persona que ha cursat dos dels màsters de professorat (per tal d'esdevenir professor de...
  • Created at
    09/05/2022
  • 0
  • Comments count: 0
  • Created at
    09/05/2022
  • 0
  • Comments count: 0
AUTORIA: Consell Escolar de Catalunya CONTINGUT: 67 propostes per millorar l'ús del català a...
Per fer realment immersio lingüística (que és molt més que fer la classe en català) a Parvulari,...
Hola,Tal com van les coses, la meua proposta és prohibir el castellà a l'escola.Sembla una mica...
  • Created at
    28/06/2022
  • 0
  • Comments count: 0
Els infants de parvulari continuen cantant i fent jocs amb cantarelles en castellà (jocs de picar...
  • Created at
    01/06/2022
  • 1
  • Comments count: 0
  • Created at
    03/06/2022
  • 10
  • Comments count: 2
  • Created at
    10/06/2022
  • 0
  • Comments count: 0
De totes les dades de l'ús del català, la que més m'ha sorprès és que un 60% dels mestres...
  • Created at
    27/06/2022
  • 0
  • Comments count: 0
  • Created at
    28/06/2022
  • 0
  • Comments count: 0