Ajuda
Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.
Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!
Participació ciutadana en la regulació del registre de delegades i delegats de prevenció
Participació ciutadana en l'elaboració del projecte de decret del registre de delegades i delegats de prevenció de riscos laborals
Quant a aquest procés
Procés de participació ciutadana per a l’elaboració del projecte de decret del registre de delegades i delegats de prevenció de riscos laborals.
L’objectiu de la participació ciutadana és recollir les propostes i suggeriments que millorin el contingut i la redacció del projecte de decret del registre de delegades i delegats de prevenció de riscos laborals.
La Direcció General de Relacions Laborals, Treball Autònom, Seguretat i Salut Laboral del Departament d’Empresa i Treball inicia el procés de participació ciutadana en l’elaboració de les normes, regulat a l’article 69 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, per a l'elaboració del decret esmentat.
Aquest procés de participació ciutadana té per objecte que el projecte de Decret que finalment es tramiti i aprovi hagi tingut en compte totes les opinions, inquietuds i propostes dels destinataris potencials de la norma.
Compartir