Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
  • Creat el
    21/12/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
La xarxa ciclista no és apta per totes les necessitats i edats.
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
El ferrocarril és el mitjà més eficient, s'ha de promocionar.
Avantatges transversals de la bicicleta (Salut, contaminació, espai). La bicicleta promou la...
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
La Selva del Camp es troba a 18 minuts de la capital de la província, pero sense línia directa...
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Hi ha una manca d’oferta de transport públic. Hi ha dèficit d’inversió en transport públic. Hi ha...
Copiar/Aprendre de models d’infraestructura ciclista que funcionen.
Proposar la informació i difusió de les normes d'ús de la bicicleta i els VMP.
És necessari mantenir una formació dels conductors al llarg del temps per refrescar i actualitzar...
Vehicle privat ocupa molt d'espai a la via pública. El cotxe ocupa el 99% de l’espai front al 1%...
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes