" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Fi concessió dels busos interurbans el 2028: renegociar clàusules. Aprofitar la renovació per...
Les comarques de Tarragona tenen més de 1.000 km de carreteres entre l'Estat, GENCAT i la...
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.
Falta intermodalitat a Salou.
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Es dona una manca de seguretat en la circulació pels usuaris de bicicleta i VMP al territori.
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Avantatges transversals de la bicicleta (Salut, contaminació, espai). La bicicleta promou la...