" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Veure les fases

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Vehicle privat ocupa molt d'espai a la via pública. El cotxe ocupa el 99% de l’espai front al 1%...
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Les comarques de Tarragona tenen més de 1.000 km de carreteres entre l'Estat, GENCAT i la...
Falta intermodalitat a Salou.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
Cal reforçar el teletreball al territori.
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
Afavorir la creació d'una app web per compartir cotxe (tipus canal de l'àgora) a les zones rurals.
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
Cal millorar la competitivitat del transport públic.