Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Veure les fases

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Existeix una demonització dels VMP.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
La topografia de la ciutat de Tarragona suposa un repte pel foment del transport públic i la...
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Vehicle privat ocupa molt d'espai a la via pública. El cotxe ocupa el 99% de l’espai front al 1%...
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes