" class="part-icon-bars">

Pla Director Urbanístic Logis Empordà

#LogisEmporda Pla Director Urbanístic d'Activitat Econòmica del LOGIS Empordà

Fase 2 de 3
Deliberació 07/06/2024 - 15/07/2024
Fases del proceso

Cambios en "Part 3. Proposta per modificar els límits de la PDUAELE, de forma que el Veïnat de l’Oliva no quedi afectat. "

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Part 3. Proposta per modificar els límits de la PDUAELE, de forma que el Veïnat de l’Oliva no quedi afectat. "}
  • +{"ca"=>"Part 3. Proposta per modificar els límits de la PDUAELE, de forma que el Veïnat de l’Oliva no quedi afectat. "}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Part 3. Proposta per modificar els límits de la PDUAELE, de forma que el Veïnat de l’Oliva no quedi afectat. "}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Part 3. Proposta per modificar els límits de la PDUAELE, de forma que el Veïnat de l’Oliva no quedi afectat. "}

Cuerpo

  • +["

    A partir de tot el que s'ha fet referència voldria formular una proposta que reconfigurés els límits del sector Nord del Far d'Empordà dins del projecte. Els nous límits del projecte a l'est ja no arribarien fins el Far d'Empordà, si no tallarien a l'altura del Molí del Pi al nord-est del mapa i des d'aquest punt seguirien rectes cap a l'esquerra direcció oest pel camí ja existent, fins a arribar a la nova rotonda construïda en el camí de Siurana i des d'aquest punt es continuaria per la sortida direcció oest, la qual acaba girant direcció nord fins a arribar al límit del projecte marcat en la carretera de la Font, als afores del Far d'Empordà al Nord. Aquest canvi permet també dues coses més: Respectar la sensibilitat acústica recollida en la pàgina 40 del \"Document inicial estratègic\" que té el veïnat de l'Oliva i també respectar la sensibilitat ambiental \"Alta\" que el mateix document en la pàgina 99 li reconeix a la zona de l'estany de l'Oliva.

    "]
  • +["<p>A partir de tot el que s'ha fet&nbsp;referència&nbsp;voldria formular una proposta que reconfigurés els límits del sector Nord del Far d'Empordà dins del projecte. Els nous límits del projecte a l'est ja no arribarien&nbsp;fins el&nbsp;Far d'Empordà, si no tallarien a l'altura del Molí del Pi al nord-est del mapa i des d'aquest punt&nbsp;seguirien rectes&nbsp;cap a l'esquerra direcció oest pel camí ja existent, fins a arribar a la nova rotonda construïda en el camí de Siurana i des d'aquest punt es continuaria per la sortida direcció oest, la qual acaba girant direcció nord fins a arribar al límit del projecte marcat en la carretera de la Font, als afores del Far d'Empordà al Nord. Aquest canvi permet també dues coses més: Respectar la sensibilitat acústica recollida en la pàgina 40 del \"Document inicial estratègic\" que té el veïnat de l'Oliva i també respectar la sensibilitat ambiental \"Alta\" que el mateix document en la pàgina 99 li reconeix a la zona de l'estany de l'Oliva.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    A partir de tot el que s'ha fet referència voldria formular una proposta que reconfigurés els límits del sector Nord del Far d'Empordà dins del projecte. Els nous límits del projecte a l'est ja no arribarien fins el Far d'Empordà, si no tallarien a l'altura del Molí del Pi al nord-est del mapa i des d'aquest punt seguirien rectes cap a l'esquerra direcció oest pel camí ja existent, fins a arribar a la nova rotonda construïda en el camí de Siurana i des d'aquest punt es continuaria per la sortida direcció oest, la qual acaba girant direcció nord fins a arribar al límit del projecte marcat en la carretera de la Font, als afores del Far d'Empordà al Nord. Aquest canvi permet també dues coses més: Respectar la sensibilitat acústica recollida en la pàgina 40 del \"Document inicial estratègic\" que té el veïnat de l'Oliva i també respectar la sensibilitat ambiental \"Alta\" que el mateix document en la pàgina 99 li reconeix a la zona de l'estany de l'Oliva.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>A partir de tot el que s'ha fet&nbsp;referència&nbsp;voldria formular una proposta que reconfigurés els límits del sector Nord del Far d'Empordà dins del projecte. Els nous límits del projecte a l'est ja no arribarien&nbsp;fins el&nbsp;Far d'Empordà, si no tallarien a l'altura del Molí del Pi al nord-est del mapa i des d'aquest punt&nbsp;seguirien rectes&nbsp;cap a l'esquerra direcció oest pel camí ja existent, fins a arribar a la nova rotonda construïda en el camí de Siurana i des d'aquest punt es continuaria per la sortida direcció oest, la qual acaba girant direcció nord fins a arribar al límit del projecte marcat en la carretera de la Font, als afores del Far d'Empordà al Nord. Aquest canvi permet també dues coses més: Respectar la sensibilitat acústica recollida en la pàgina 40 del \"Document inicial estratègic\" que té el veïnat de l'Oliva i també respectar la sensibilitat ambiental \"Alta\" que el mateix document en la pàgina 99 li reconeix a la zona de l'estany de l'Oliva.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Arnau Cusí García Arnau Cusí García
Versión creada el 29/06/2024 20:21