Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Phase 3 of 3
Retorn 01/01/2022 - 28/02/2022
Process phases

Changes at "PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"

Title

  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}

Body

  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
Deletions
Additions
  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
Deletions
Additions
  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Andreu Bosch Andreu Bosch
Version created at 20/12/2021 23:23

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings