" class="part-icon-bars">

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Fase 3 de 3
Retorn 01/01/2022 - 28/02/2022
Fases del procés

PDU I mobilitat 3: En d’altres ciutats com Sabadell han optat per trencar les rectes d’alguns carrers amples amb aparcament alternatiu a banda i banda

20/12/2021 23:28  
I a cops tot això no serveix a alguns temeraris de la velocitat imprudent que provoquen accidents que afecten sobretot l’element més feble: vianants, bicicletes, patinets, ...I tot això per no parlar de la contaminació acústica i atmosfèrica dins la ciutat: a més velocitat, mes contaminació de tot tipus. La velocitat, si n’hi ha d’haver, millor deixar-la per a les autopistes i anar-la expulsant dels nostres entramats urbans. No calen grans avingudes rectes en sectors residencials.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2021-12-83134
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/pdurevisiosolslitoralmalgratdemaralcanar/f/3286/proposals/83134/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/pdurevisiosolslitoralmalgratdemaralcanar/f/3286/proposals/83134/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots