Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Fase 3 de 3
Retorn 01/01/2022 - 28/02/2022
Veure les fases

Canvis a "PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}

Cos

  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
Esborrats
Addicions
  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
Esborrats
Addicions
  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
Autoria de la versió
Avatar Andreu Bosch
Versió creada el 20/12/2021 23:23

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes