Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Fase 3 de 3
Retorn 01/01/2022 - 28/02/2022
Veure les fases

PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,

20/12/2021 23:23  
Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2021-12-83133
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/pdurevisiosolslitoralmalgratdemaralcanar/f/3286/proposals/83133/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/pdurevisiosolslitoralmalgratdemaralcanar/f/3286/proposals/83133/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes