" class="part-icon-bars">

Pla d'Arxius i Gestió Documental de Catalunya 2019-2022

Procés Participatiu per pensar i compartir una visió de futur dels arxius i de la gestió documental

Fase 4 de 4
Retorn 20/06/2022 - 08/07/2022
Fases del proceso

Propostes de l'AAC sobre el Pla d'Arxius - Un/a secretari/a = un/a arxiver/a

08/06/2022 14:37  

No hem de limitar poblacionalment el pla. Seguim insistint amb la idea d’un/a secretari/a = un/a arxiver/a. Els secretaris tenen la funció de la direcció d’arxius i registres, seria lògic que el pla s’empari en això per buscar l’equivalència i incloure per cada ajuntament amb secretari, un arxiver vinculat (ni que sigui parcialment, com en el cas dels secretaris).

Número de adhesiones26

Referencia: II-PROP-2022-06-84096
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/plaarxius/f/2755/proposals/84096/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/plaarxius/f/2755/proposals/84096/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

No només incloure un arxiver vinculat a cada secretari en els ajuntaments. També a les universitats públiques i resta d'administracions públiques.

Un municipi=Un arxiu. Des de la ciutat més gran fins al poble més petit hi viuen persones amb drets que cal garantir i existeixen ajuntaments amb obligacions a complir. Els serveis d'arxiu han de ser considerats bàsics i, per tant, s'ha de desenvolupar un sistema que ens iguali a tots des d'una perspectiva municipalista.

El debat és aquí això és clar

https://naithelo.com/

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...