Pla d'Arxius i Gestió Documental de Catalunya 2019-2022
Procés Participatiu per pensar i compartir una visió de futur dels arxius i de la gestió documental
Propostes de l'AAC sobre el Pla d'Arxius - Un/a secretari/a = un/a arxiver/a
No hem de limitar poblacionalment el pla. Seguim insistint amb la idea d’un/a secretari/a = un/a arxiver/a. Els secretaris tenen la funció de la direcció d’arxius i registres, seria lògic que el pla s’empari en això per buscar l’equivalència i incloure per cada ajuntament amb secretari, un arxiver vinculat (ni que sigui parcialment, com en el cas dels secretaris).
Lista de adhesiones
y 23 personas más
(ver más)
(ver menos)
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
3 comentarios
No només incloure un arxiver vinculat a cada secretari en els ajuntaments. També a les universitats públiques i resta d'administracions públiques.
Un municipi=Un arxiu. Des de la ciutat més gran fins al poble més petit hi viuen persones amb drets que cal garantir i existeixen ajuntaments amb obligacions a complir. Els serveis d'arxiu han de ser considerats bàsics i, per tant, s'ha de desenvolupar un sistema que ens iguali a tots des d'una perspectiva municipalista.
El debat és aquí això és clar
https://naithelo.com/
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...