" class="part-icon-bars">

Pla director de cooperació al desenvolupament 2023-2026

Procés participatiu sobre el Pla director de cooperació al desenvolupament 2023-2026 de la Generalitat de Catalunya

Fase 4 de 4
Retorn 05/09/2022 - 31/10/2022
Fases del procés

Canvis a "127 Educació per al desenvolupament"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"127 Educació per al desenvolupament"}
  • +{"ca"=>"127 Educació per al desenvolupament"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"127 Educació per al desenvolupament"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"127 Educació per al desenvolupament"}

Cos

  • +["Educació per a la ciutadania global. Es considera que és millor buscar noms estàndards a nivell internacional, no tant territorials. En aquest sentit, a nivell internacional es parla de transformació, de mirada crítica i de ciutadania global. La dimensió global, per altra banda, també evoca a una major relació i a la necessitat d'enriquiment i aprenentatges mutus. Es planteja no incloure ciutadania en la nova denominació, perquè hi ha persones que encara no tenen garantit el dret a la ciutadania i, per tant, és excloent. (Esmentat pels dos grups de treball)."]
  • +["Educació per a la ciutadania global. Es considera que és millor buscar noms estàndards a nivell internacional, no tant territorials. En aquest sentit, a nivell internacional es parla de transformació, de mirada crítica i de ciutadania global. La dimensió global, per altra banda, també evoca a una major relació i a la necessitat d'enriquiment i aprenentatges mutus. Es planteja no incloure ciutadania en la nova denominació, perquè hi ha persones que encara no tenen garantit el dret a la ciutadania i, per tant, és excloent. (Esmentat pels dos grups de treball)."]
Esborrats
Addicions
  • +["Educació per a la ciutadania global. Es considera que és millor buscar noms estàndards a nivell internacional, no tant territorials. En aquest sentit, a nivell internacional es parla de transformació, de mirada crítica i de ciutadania global. La dimensió global, per altra banda, també evoca a una major relació i a la necessitat d'enriquiment i aprenentatges mutus. Es planteja no incloure ciutadania en la nova denominació, perquè hi ha persones que encara no tenen garantit el dret a la ciutadania i, per tant, és excloent. (Esmentat pels dos grups de treball)."]
Esborrats
Addicions
  • +["Educació per a la ciutadania global. Es considera que és millor buscar noms estàndards a nivell internacional, no tant territorials. En aquest sentit, a nivell internacional es parla de transformació, de mirada crítica i de ciutadania global. La dimensió global, per altra banda, també evoca a una major relació i a la necessitat d'enriquiment i aprenentatges mutus. Es planteja no incloure ciutadania en la nova denominació, perquè hi ha persones que encara no tenen garantit el dret a la ciutadania i, per tant, és excloent. (Esmentat pels dos grups de treball)."]
Autoria de la versió
Avatar: Suport a la participació Suport a la participació
Versió creada el 03/10/2022 09:52