Pla territorial parcial del Penedès
#PTPPenedès PTP Penedès
Sessió deliberativa 3. El model econòmic i productiu, els polígons d'activitat econòmica, el model turístic
1. Agència Desenvolupament NODE Garraf
2. Agrupació per a la Protecció del Medi Ambient (APMA) GARRAF
3. Ajuntament de Castellolí
4. Ajuntament de Castellví de la Marca
5. Ajuntament de Sant Llorenç d’Hortons
6. Ajuntament de Sant Martí Sarroca
7. Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
8. Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
9. Ajuntament del Vendrell
10. Ajuntament d'Igualada
11. Associació d'Elaboradors de Cava (AECAVA)
12. Associació Provegueria Penedès
13. Bosc Verd
14. CCOO Garraf (coordinador comarcal)
15. CIMALSA
16. Consell Comarcal de l'Anoia
17. Consorci de Promoció Turística del Penedès
18. EdC
19. ERC
20. Federació Empresarial del Gran Penedès
21. FEGP
22. Guanyem Sitges
23. Junts pel Pla del Penedès
24. La Carretera del Vi
25. Mancomunitat Penedès Garraf
26. Oficina de captació d'inversió d'activitat econòmica del Baix Penedès
27. Parc Natural del Garraf
28. SOS Penedès
29. SOS Penedès
30. UGT Anoia Alt Penedès Garraf
31. Unió de Pagesos
32. Unió Empresarial de l’Anoia
33. Universitat de Barcelona
34. VeC
Sessió sobre activitat econòmica.
AV. Josep Tarradellas, 2
Acta de la trobada
Trobareu l'informe de la sessió més avall.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Tots els sectors de desenvolupament econòmic que es plantegen tenen en comú la necessitat de transport i d’una logística que hem de fer més sostenible i optimitzada. No podem deixar de banda, si no, ens veurem forçats a encabir-la com es pugui. Catalunya exporta el 56% de la producció vinícola, on el 65% són vins escumosos, majoritàriament (90%) del Penedès. És a dir, uns 127 milions d’ampolles que marxen en la seva majoria (74%) cap a Europa
El ferrocarril permet un mode més sostenible i un 10% més de càrrega en la darrera milla. El Logis intermodal Penedès, permetria, a més de donar servei al model econòmic, oferir una alternativa multimodal, i millors serveis a la cadena logística del vi, amb una major flexibilitat de la seva cadena logística (millor adaptació i, per tant, més fiabilitat), de manera que podríem invertir el domini de la cadena logística i posar-ho en mans dels productors del Penedès en lloc de l’actual domini ex-work, és a dir, controlada a destí pels importadors
Carregant els comentaris ...