Pla territorial parcial del Penedès
#PTPPenedès PTP Penedès
Logis Penedès. Una logística sostenible
La logística aporta 29.900 M€ (13,9%) al VAB català,crea i manté 128.000 llocs de treball. Cada € invertit pel sector públic, suposa 12€ d'inversió privada. Si enlloc de negar la logística, la fem més eficaç i sostenible? Logis Penedès connectaria la comarca amb les infraestructures que la travessen, promouria sectors propis (vinícola amb 56% d'exportació), donaria serveis que la fan sostenible:subministrament d'energies netes, controls de qualitat, compactació de càrrrega, centres d'innovació..
Llistat d'adhesions
i 9 persones més
(veure més)
(veure menys)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb SBB
Es parlar molt com a opinió personal però poc sustentada. Ex: "La linea de rodalies no podrà absorvir transit trens mercaderies". Jo vaig fer la consulta a ADIF, i em va respondre per escrit però sense que impliquès cap compromís (lògic), que la línia podria absorbir 17 trens de mercaderies/dia (que era la quantitat màxima que jo li preguntava)
Evidentment tot el que es diu aqui son opinions. Sustentada o no, es tambe una opinio. 17 trens/dia es molt poc en termes de absorvir significativament trafic camions (es necesitarien 100 trens al dia), en qualsevol cas 17 trens de mercaderies pasant de nit fan un soroll i vibracions important... jo crec q per la linea de rodalies sera un desastre. I basar el logis en aixo, un fracas.
17 trens al dia són 20.400 tn de mercaderia al dia. Si un camió porta de mitja 15 tn estem parlant de 1360 camions al dia. Per a mi no seria un fracàs treure'ls de la carretera
Carregant els comentaris ...