" class="part-icon-bars">

Elaboració de la Llei de prevenció, gestió i resolució de conflictes

Consulta pública prèvia de l'Avantprojecte de llei de prevenció, gestió i resolució de conflictes

Fase 2 de 2
Retorn 09/11/2023 - 31/12/2024
Fases del procés

Canvis a "Propostes per la consulta"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Propostes per la consulta"}
  • +{"ca"=>"Propostes per la consulta"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Propostes per la consulta"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Propostes per la consulta"}

Cos

  • +["

    Implementar i potenciar un projecte de comunicació (tant administració pública-organisme de consum - empreses) cap a la ciutadania, on s'informi de la col·laboració existent mitjançant la mediació, la conciliació, l’assessorament…etc.

    També caldria potenciar la relació de confiança entitat-ciutadania, mitjançant la comunicació \"empresa compromesa\" en la mediació/conciliació de controvèrsies. En definitiva, oferir una imatge de empresa dialogant, justa i compromesa amb resolució de conflictes.

    "]
  • +["<p>Implementar i potenciar un projecte de comunicació (tant administració pública-organisme de consum - empreses) cap a la ciutadania, on s'informi de la col·laboració existent mitjançant la mediació, la conciliació, l’assessorament…etc.</p><p>També caldria potenciar la relació de confiança entitat-ciutadania, mitjançant la comunicació \"empresa compromesa\" en la mediació/conciliació de controvèrsies. En definitiva, oferir una imatge de empresa dialogant, justa i compromesa amb resolució de conflictes.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Implementar i potenciar un projecte de comunicació (tant administració pública-organisme de consum - empreses) cap a la ciutadania, on s'informi de la col·laboració existent mitjançant la mediació, la conciliació, l’assessorament…etc.

    També caldria potenciar la relació de confiança entitat-ciutadania, mitjançant la comunicació \"empresa compromesa\" en la mediació/conciliació de controvèrsies. En definitiva, oferir una imatge de empresa dialogant, justa i compromesa amb resolució de conflictes.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Implementar i potenciar un projecte de comunicació (tant administració pública-organisme de consum - empreses) cap a la ciutadania, on s'informi de la col·laboració existent mitjançant la mediació, la conciliació, l’assessorament…etc.</p><p>També caldria potenciar la relació de confiança entitat-ciutadania, mitjançant la comunicació \"empresa compromesa\" en la mediació/conciliació de controvèrsies. En definitiva, oferir una imatge de empresa dialogant, justa i compromesa amb resolució de conflictes.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Pau Picó Pau Picó
Versió creada el 13/09/2023 10:59