Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Modificació de la normativa reglamentària en matèria de selecció de personal de l’Administració de la Generalitat de Catalunya

Consulta Pública prèvia a l’elaboració del Decret de modificació del Decret 28/1986, de 30 de gener, del Reglament de selecció de personal de l'Administració de la Generalitat de Catalunya; i del Decret 66/1999, de 9 de març, sobre l'accés a la funció pública de les persones amb discapacitat i dels equips de valoració multiprofessional.

Fase 2 de 2
Retorn 05/12/2024 - 20/12/2024
Fases del procés
Torna a la pàgina de procés

Fases del procés

  1. 1
    05/11/2024 - 05/12/2024

    Participació

    Propostes i preguntes per a orientar les aportacions: 


    1. Quines mesures de millora en l'àmbit de l'administració digital consideres que es poden implementar per agilitzar els processos de selecció del personal a l'Administració de la Generalitat?
    2. Quins consideres que són els terminis del procediment que caldria reduir o suprimir en el procés selectiu, i quins consideres que s'haurien de mantenir?
    3. Consideres que la creació de l’òrgan de selecció permanent en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat pot constituir una millora en la gestió del processos selectius?
    4. Consideres que pot haver alguna altra mesura que permeti l’agilització i simplificació del procés de selecció que no s’ha tingut en compte i que s’hauria de valorar?


    Per fer arribar les teves aportacions has d’adreçar-te a l’apartat propostes del menú superior. Per realitzar la proposta hauràs d’estar donat d’alta al portal.



  2. 2
    05/12/2024 - 20/12/2024

    Retorn

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes