Fase I
L’estratègia i el pla d’acció han d’incloure:
DIAGNOSI
Avaluació del patrimoni natural, històric i cultural; infraestructures turístiques i recreatives; visitants actuals i mercats futurs potencials; efectes del turisme; anàlisi DAFO.
DIRECCIÓ ESTRATÈGICA
Definició d’objectius estratègics clars relatius a la conservació de la naturalesa, el desenvolupament econòmic i social, la millora de la qualitat de vida dels habitants i la qualitat del turisme. Que comprenguin:
• la conservació i la millora del medi ambient i del patrimoni;
• el desenvolupament socioeconòmic;
• la conservació i la millora de la qualitat de vida dels residents locals;
• la gestió de visitants i la millora de la qualitat del turisme que s’ofereix.
PLA D'ACCIÓ
Un pla d’acció per complir aquests objectius que abordi els temes clau i les accions establertes. El pla d’acció ha d’incloure:
• una descripció de cada acció i la identificació dels responsables de les mateixes;
• una estimació dels recursos i indicació dels socis per a l’execució del pla d’acció;
• propostes per al seguiment dels resultats.
Compartir