" class="part-icon-bars">

Comitè de Profit

#Comitedeprofit Prevenció de les pèrdues i el malbaratament i aproftiament alimentari a Catalunya

Fomentar el consum de fruita de producció integrada de Catalunya (Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya)

10/09/2022 12:14  
Accepted

El Consell Català de la Producció Integrada (CCPI) realitza anualment una campanya de promoció del consum de fruita fresca en 35 establiments de Catalunya per posar en valor els aliments i donar a conèixer als consumidors els beneficis dels aliments produïts d’acord amb aquest sistema productiu. 

La campanya es realitza en dues etapes. La primera a l’estiu (juliol i agost), en què els cultius d’estiu com préssec, nectarina, paraguaià, cirera, etc. tenen més presència i la segona a l’hivern (octubre i novembre), en què la poma i la pera són les referències que es trobaran al mercat. 

La campanya en punt de venda s’acompanya d’una campanya de promoció en televisió amb la retransmissió de l’spot a TV3 i 8tv.

Responsable implementació: Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya

Altres agents implicats: CCPI/Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC)

Àmbit d'aplicació: llars

Indicadors de seguiment i resultats:

  • Nombre de tallers: varis
  • Nombre de campanyes: 2 a l’any
  • Nombre d’organitzacions participants: varis


Pressupost aproximat: -

Observacions: promoció de consum de fruita fresca a les escoles a través de consells comarcals

This proposal has been accepted because:

0 Supports

Reference: II-PROP-2022-09-84756
Version number 2 (of 2) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/assemblies/comitedeprofit/f/3592/proposals/84756/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/assemblies/comitedeprofit/f/3592/proposals/84756/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...