" class="part-icon-bars">

Comitè de Profit

#Comitedeprofit Prevenció de les pèrdues i el malbaratament i aproftiament alimentari a Catalunya

Canvis a "Fomentar el consum de fruita de producció integrada de Catalunya (Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya)"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Fomentar el consum de fruita de producció integrada de Catalunya (Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya)"}
  • +{"ca"=>"Fomentar el consum de fruita de producció integrada de Catalunya (Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya)"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Fomentar el consum de fruita de producció integrada de Catalunya (Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya)"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Fomentar el consum de fruita de producció integrada de Catalunya (Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya)"}

Cos

  • +["

    El Consell Català de la Producció Integrada (CCPI) realitza anualment una campanya de promoció del consum de fruita fresca en 35 establiments de Catalunya per posar en valor els aliments i donar a conèixer als consumidors els beneficis dels aliments produïts d’acord amb aquest sistema productiu. 

    La campanya es realitza en dues etapes. La primera a l’estiu (juliol i agost), en què els cultius d’estiu com préssec, nectarina, paraguaià, cirera, etc. tenen més presència i la segona a l’hivern (octubre i novembre), en què la poma i la pera són les referències que es trobaran al mercat. 

    La campanya en punt de venda s’acompanya d’una campanya de promoció en televisió amb la retransmissió de l’spot a TV3 i 8tv.

    Responsable implementació: Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya

    Altres agents implicats: CCPI/Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC)

    Àmbit d'aplicació: llars

    Indicadors de seguiment i resultats:

    • Nombre de tallers: varis
    • Nombre de campanyes: 2 a l’any
    • Nombre d’organitzacions participants: varis


    Pressupost aproximat: -

    Observacions: promoció de consum de fruita fresca a les escoles a través de consells comarcals

    "]
  • +["<p>El Consell Català de la Producció Integrada (CCPI) realitza anualment una campanya de promoció del consum de fruita fresca en 35 establiments de Catalunya per posar en valor els aliments i donar a conèixer als consumidors els beneficis dels aliments produïts d’acord amb aquest sistema productiu.&nbsp;</p><p>La campanya es realitza en dues etapes. La primera a l’estiu (juliol i agost), en què els cultius d’estiu com préssec, nectarina, paraguaià, cirera, etc. tenen més presència i la segona a l’hivern (octubre i novembre), en què la poma i la pera són les referències que es trobaran al mercat.&nbsp;</p><p>La campanya en punt de venda s’acompanya d’una campanya de promoció en televisió amb la retransmissió de l’spot a TV3 i 8tv.</p><p><strong>Responsable implementació</strong>:&nbsp;Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya</p><p><strong>Altres agents implicats:&nbsp;</strong>CCPI/Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC)</p><p><strong>Àmbit d'aplicació:</strong>&nbsp;llars</p><p><strong>Indicadors de seguiment i resultats:</strong></p><ul><li>Nombre de tallers: varis</li><li>Nombre de campanyes: 2 a l’any</li><li>Nombre d’organitzacions participants: varis</li></ul><p><br></p><p><strong>Pressupost aproximat:</strong> -</p><p><strong>Observacions:</strong>&nbsp;promoció de consum de fruita fresca a les escoles a través de consells comarcals</p>"]
Esborrats
  • Nombre de campanyes: 2 a l’any
  • Nombre d’organitzacions participants: varis


Pressupost aproximat: -

Observacions: promoció de consum de fruita fresca a les escoles a través de consells comarcals

"]
Addicions
  • +["

    El Consell Català de la Producció Integrada (CCPI) realitza anualment una campanya de promoció del consum de fruita fresca en 35 establiments de Catalunya per posar en valor els aliments i donar a conèixer als consumidors els beneficis dels aliments produïts d’acord amb aquest sistema productiu. 

    La campanya es realitza en dues etapes. La primera a l’estiu (juliol i agost), en què els cultius d’estiu com préssec, nectarina, paraguaià, cirera, etc. tenen més presència i la segona a l’hivern (octubre i novembre), en què la poma i la pera són les referències que es trobaran al mercat. 

    La campanya en punt de venda s’acompanya d’una campanya de promoció en televisió amb la retransmissió de l’spot a TV3 i 8tv.

    Responsable implementació: Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya

    Altres agents implicats: CCPI/Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC)

    Àmbit d'aplicació: llars

    Indicadors de seguiment i resultats:

    • Nombre de tallers: varis
    • Nombre de campanyes: 2 a l’any
    • Nombre d’organitzacions participants: varis


    Pressupost aproximat: -

    Observacions: promoció de consum de fruita fresca a les escoles a través de consells comarcals

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>El Consell Català de la Producció Integrada (CCPI) realitza anualment una campanya de promoció del consum de fruita fresca en 35 establiments de Catalunya per posar en valor els aliments i donar a conèixer als consumidors els beneficis dels aliments produïts d’acord amb aquest sistema productiu.&nbsp;</p><p>La campanya es realitza en dues etapes. La primera a l’estiu (juliol i agost), en què els cultius d’estiu com préssec, nectarina, paraguaià, cirera, etc. tenen més presència i la segona a l’hivern (octubre i novembre), en què la poma i la pera són les referències que es trobaran al mercat.&nbsp;</p><p>La campanya en punt de venda s’acompanya d’una campanya de promoció en televisió amb la retransmissió de l’spot a TV3 i 8tv.</p><p><strong>Responsable implementació</strong>:&nbsp;Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya</p><p><strong>Altres agents implicats:&nbsp;</strong>CCPI/Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC)</p><p><strong>Àmbit d'aplicació:</strong>&nbsp;llars</p><p><strong>Indicadors de seguiment i resultats:</strong></p><ul><li>Nombre de tallers: varis</li><li>Nombre de campanyes: 2 a l’any</li><li>Nombre d’organitzacions participants: varis</li></ul><p><br></p><p><strong>Pressupost aproximat:</strong> -</p><p><strong>Observacions:</strong>&nbsp;promoció de consum de fruita fresca a les escoles a través de consells comarcals</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Secretaria del Comitè de Profit Secretaria del Comitè de Profit
Versió creada el 10/09/2022 12:14