Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta està en avaluació perquè:

Aquesta proposta conté diverses aportacions que tenen una resposta diferent. A després de l'enunciat de la proposta es mostra la resposta corresponent.

Bústies internes (consultes, queixes i suggeriments per via telemàtica). ACCEPTADA. 

Al Portal de la transparència hi ha un apartat de contacte, on s’accedeix, entre d’altres, a la bústia de contacte de transparència i participació, que permet adreçar consultes, queixes i suggeriment a l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant un formulari de contacte electrònic.  

 3.3. Telèfon d’atenció. ACCEPTADA 

 Hi ha el telèfon de la Secretaria de Transparència i Govern Obert, 93 634 74 68 / 938 876 200 (centraleta), que és públic i al qual pot accedir qualsevol ciutadà o ciutadana. Es pot cercar a l’apartat «Adreces i telèfons» del web del Departament d’Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència, i a l’apartat «Organigrames» del Portal de la transparència. 

També hi ha el telèfon 012, que ofereix atenció i informació general dels serveis i actuacions de la Generalitat de Catalunya i suport en la realització de tràmits en línia. 

 3.4. Xat d’assistència interactiva. REBUTJADA. 

 En aquests moments, aquest mitjà no es considera un mitjà procedent des d’un punt de vista de participació en l’avaluació.  

3.5. Espais físics de participació. ACCEPTADA PARCIALMENT.

 No es preveu el compromís d’incloure un procés participatiu associat al procediment anual d’autoavaluació de les obligacions de publicitat activa. No obstant això, tal com s’ha fet en aquesta ocasió, es recorrerà eventualment a la consulta pública amb sessions presencials com a mecanisme de revisió i millora.  

 3.6. Informació recollida a través de pop-ups. EN AVALUACIÓ.

 El compromís es concreta a valorar-ne la inclusió al Portal de la transparència dins l’eina tecnològica indicada en el compromís de la proposta Avaluació realitzada per persones no vinculades directament a la transparència, que permeti a qualsevol persona l’avaluació de la seva experiència d’usuari en relació amb la informació disponible. 

Canals de recollida d'informació

Un dels debats centrals d’aquest eix s’estructura a través dels canals de recollida d’informació més adients per vehicular la participació ciutadana. Es recullen una varietat de canals: - Bústies internes (consultes, queixes i suggeriments via telemàtica): Es fan servir amb caràcter sectorial per part de diversos departaments de la Generalitat. En general, no es veuen com un instrument útil a l’efecte del que ens ocupa perquè són eines molt genèriques. - Telèfon d’atenció: Es valora com una possibilitat si es pogués especialitzar personal del 012 (o similar) per atendre trucades relacionades amb la publicitat activa i el portal de transparència. - Xat d’assistència interactiva: Es valora com una possibilitat si es pogués especialitzar personal, el seu objectiu principal seria assistir les persones a trobar allò que busquen, però indirectament podrien constituir indicadors sobre quins ítems tenen més interès, on s’encalla la gent i perquè, etc. - Espais físics de participació: Es valora com una possibilitat a través d’una tria aleatòria entre ciutadania en general (hagin usat o no el portal de transparència) i ciutadania que efectivament hagi usat alguna vegada el portal de transparència. Caldria dissenyar dinàmiques participatives. Permetria eliminar certs biaixos de les respostes amb enquesta. Per contrapartida, els incentius a participar són escassos, i per això caldria valorar la possibilitat de remunerar la participació. - Informació recollida a través de “pop-ups”: L’AOC té un model ben implantat, usat per les administracions locals, i similar al que fan servir les gran empreses del sector privat.
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir