Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta està en avaluació perquè:

La inclusió d'un camp obert per a percepcions ciutadanes queda vinculat a la implementació d’aquesta funcionalitat al Portal segons el compromís indicat en la proposta Avaluació realitzada per persones no vinculades directament a la transparència

En relació al llenguatge, el compromís, en la mateixa línia apuntada en la proposta Resposta que donen a la ciutadania per a les preguntes, és donar respostes clares i comprensibles, en un llenguatge planer allunyat de tecnicismes. 

Preguntes a fer a la ciutadania

El debat principal gira entorn de com han de ser les preguntes que fem a la ciutadania, en funció del que necessitem saber. En general, es destaca que la pregunta clau és si s’ha arribat, o no, a la informació que es pretenia. A partir d’aquí: - Es valora la possibilitat de deixar un camp obert per a les percepcions ciutadanes, que després ja es codificarà des de l’administració. Si es codifica d’entrada o es fan massa preguntes, el risc que no s’entengui o que s’abandoni és molt alt. - El llenguatge és un aspecte clau, i cal reduir al mínim els tecnicismes (per exemple, convertint “valora l’accessibilitat de la informació” en “t’ha estat fàcil arribar al que buscaves?”)
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir