Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

This proposal is under evaluation because:

La inclusió d'un camp obert per a percepcions ciutadanes queda vinculat a la implementació d’aquesta funcionalitat al Portal segons el compromís indicat en la proposta Avaluació realitzada per persones no vinculades directament a la transparència

En relació al llenguatge, el compromís, en la mateixa línia apuntada en la proposta Resposta que donen a la ciutadania per a les preguntes, és donar respostes clares i comprensibles, en un llenguatge planer allunyat de tecnicismes. 

Preguntes a fer a la ciutadania

El debat principal gira entorn de com han de ser les preguntes que fem a la ciutadania, en funció del que necessitem saber. En general, es destaca que la pregunta clau és si s’ha arribat, o no, a la informació que es pretenia. A partir d’aquí: - Es valora la possibilitat de deixar un camp obert per a les percepcions ciutadanes, que després ja es codificarà des de l’administració. Si es codifica d’entrada o es fan massa preguntes, el risc que no s’entengui o que s’abandoni és molt alt. - El llenguatge és un aspecte clau, i cal reduir al mínim els tecnicismes (per exemple, convertint “valora l’accessibilitat de la informació” en “t’ha estat fàcil arribar al que buscaves?”)
Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share