Proceso participativo sobre el Código ético del servicio público de Cataluña
#codieticserveipublic La ética al servicio de los servicios públicos de la Cataluña del s. XXI.
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
Proposta del document elaborat pel Comitè
L’exercici del servei públic s’ha d’orientar i concebre des de la perspectiva de l’interès i les necessitats de les persones a qui s’adreça, posant-les sempre en el centre de l’acció, promovent el diàleg i la deliberació amb elles, prioritzant les més vulnerables i relacionant-s’hi de manera respectuosa i personalitzada.
Les servidores i els servidors públics de Catalunya han de desenvolupar la seva tasca amb actitud de servei, d’atenció i d’ajuda a les persones, orientada al bé comú, mantenint rectitud moral i honorabilitat; actuant sempre des del màxim respecte a la dignitat de la persona i als seus drets i llibertat, fent una aplicació de la norma, procediment o protocol des del respecte a la diversitat i sense discriminació per raó de naixement, ètnia, gènere, edat, estètica, religió, orientació sexual, opinió, condició social, diversitat funcional o altres, i atenent les demandes de les persones amb igualtat
Lista de adhesiones
Enmiendas (1)
Enmienda
En evaluación
Tot el mateix que la proposta del document elaborat pel Comitè peró amb la inclusió al final .......
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
0 comentarios
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...